-`v´-

väntande ensamstående

2010-06-07

måndag

Take my hand, hold it tight..
Har inte uppdaterat på länge (igen).. Är väldans ledsen för detta alla följare, men det händer liksom inte så mycket. Var hos BM i förra veckan (tis) och fick då reda på att jag bär en bjässe till dotter! Hon troddes förra veckan väga runt 3.6 kg redan då, så nu vetetusan alltså.. Bebba är fixerad och ligger djupt! Så djupt att BM inte kunde komma åt huvudet - bara axlar och halsrot! Hoppas att det tyder på att hon kommer snart, min flicka.. Orkar inte vara gravid längre! Orkar inte vara tung (gissa vad jag väger..... jo, 79 kg!!!) och glåmig längre.. Tycker inte det är mysigt alls längre att vara gravid.. Bara påfrestande och jobbigt. Är trött JÄMT, har svajnont i fossingarna, ömma och läckande puppisar, svullna vattenfyllda vader, feta fingrar, klotrunt ansikte, röksuget är tillbaka samt att jag har bränt mig på tårna! Jadu, visst verkar det som att jag bara åmar mig och tycker synd om mig själv, och det har du isåfall rätt i.. Det ÄR synd om mig, trots att foglossningen är helt väck nu (skönt) och att det bara är 12 dagar kvar till BF.. Menkan knappt bärga mig! Är SÅ redo! Allt är frampackat och klart här hemma nu och står bara och väntar på att lilla pyra ska komma hem.. Skulle inte bli det minsta rädd om vattnet skulle gå just precis NU.. Skulle bara sucka lättat och tänka att "ÄNTLIGEN"!
Får väl se om jag hinner skriva något mer innan jag åker in till förlossningen.. Tvivlar på´t, så önska mig lycka till!


P&K

Jabba Me Hutt - Jag med Bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar