-`v´-

väntande ensamstående

2010-06-15

tisdag

Väntar & längtar..
Ja, det kan man ju säga! Orkar inte vara gravid en sekund längre känns det som.. Ska bli så skönt att få ut min lilla tös! Var på MVC i fredags som du vet, och fick då reda på att SF-måttet sjunkt med hela 1 och en halv cm, och hjärtljuden har också dem sjunkit och låg då på 126/min och då var bebba ändå vaken! "Hon har ett stort hjärta" gullar sig barnmorskan, vilket jag tycker låter så fruktansvärt mysigt! BM tror också att jag föder INNAN fredag (har en tid på MVC inbokad då, men hon trodde att jag skulle missa den). Vi får väl se, helt enkelt! Håller mina tummar, och försöker göra det så obekvämt för bebis som möjligt för att hon ska vilja komma ut ;)

Jabba Me Hutt - Jag med Bebis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar