-`v´-

väntande ensamstående

2010-05-22

lördag

Turn the lights off..
Nej, för det är ingen idé - kan inte sova ändåååå.. För någon inuti sparkar så jag nästan välter!
Vet du? I onsdags gjorde jag ett könsultraljud o fick veta att jag väntar en liten dotter! Det var alltså som jag trodde. En flicka. En HON. Ingen "det" eller "den" längre.. Det är HENNE jag väntar på liksom. Maja Emily Joline (med Maja som förnamn, tror jag). Älskade bebis.

Har ju inte uppdaterat på jättelänge nu, så jag kan börja med att sluta oroa er för SF-måttet.. Allt ser bra ut nu och hon verkar vara en ganska stor bebis trots allt.. BM antog att hon redan väger över 3 kg! Inte dåligt.. Då är ju bara frågan hur stor bebis kan vara för att komma ur mig DEN vägen.. HELP. Men - är så fruktansvärt trött på att vara gravid nu att hon gärna får komma idag om hon vill. 28 dagar kvar.. 28 daaar.. Räknat ner sedan 45 ungefär. Och jag kan försäkra dig om att det går undan!

Nu har hon slutat vrida på sig därinne, så ska nog passa på att krypa till kojs..
Sweet dreams -
Jabba Me Hutt - Jag med Bebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar