-`v´-

väntande ensamstående

2010-05-04

tisdag

Orolig..
Ja, sist hos BM fick jag reda på att mitt SF-mått (fundusmåttet) låg på 31 cm, och att det BORDE ha legat runt 33-34.. Skulle inte oroa mig ännu tyckte barnmorskan, men jag kan inte låta bli! Växer inte min bebis som den ska? Varför visar det annars så "fel"? Om SF-måttet inte följer min kurva nästa besök, så får vi göra ett extra ultraljud för att se så ztt allt är okej med min lilla.. Jag dör om det inte är det!

Det har hänt SÅ mycket det senaste.. Allt är bara jobbigt nu. Hemma, borta, vänner, ovänner, familj, djur, kärlek.. Allt är så otydligt för mig. Jag vet varken ut eller in längre.. Hoppas att förnuftet kommer tillbaka snart.. Ska ju änna bli mamma inom ca 6 veckor..

Jag är enorm. Fet. Uscha. Vågen har stannat på 74 kg och jag har alltså gått upp 13 kg ungefär. Hemskt, men snart över! Beach 2010 verkar inte bli något bra år för mig.. Men vafan, skitsamma! Kommer ha fullt upp med något helt underbart litet, för att tänka på en slapp mage..

Nu ska jag och Eros hälsa på mormor och hennes valp Sindi! See ya.

Jabba Me Hutt - Jag med Bebis.

1 kommentar:

  1. Tänker på dig. O Vill att din lille-a ska komma nu ! Skit i allt runt omkring, snart har du de bästa :)
    Orolig förstår jag att du blir, men allt är säkert som de ska med den lille-a.

    Som sagt, tänker på dig o lille-an ..
    Ta hand om dig o magen :)

    Maaaaaaasssaaaaa Kramar Nathalie & Filip :)

    SvaraRadera